emmeloj

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Emelie - 2 januari 2011 19:52

Åh. vilken härlig dag! ..

Nej jag menar det inte, dagarna här hemma är så fruktansvärt trista och jag tål inte att sitta hemma så som jag gör. Jag vill ut och röra på mig men jag kommer ju ingen stans. Hade iallafall tänkt att åka till stan här i veckan och skaffa mig löshår, är mer än trött på mitt äckliga hår som inte tar värvning och växer! Ska färga håret svart eftersom att jag  färgar håret sisådär varannan vecka och slösar massvis med kronor på det. Den röda färg sköljs ur mer än vanligt och något annat än svart kan jag inte färga för den röda färgen kommer lysa igenom. Hur som helst, denna dag har i princip varit lika seg som mig så ska fortsätta sitta och glo. Kanske en film? Uppdaterar mer imorn.

Av Emelie - 2 januari 2011 16:27

 


 


         

     





  

Ovido - Quiz & Flashcards