emmeloj

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Emelie - 3 januari 2011 17:38

Somnade till slut igår efter att ha legat i sängen ett tag och hållt mig från en massa tankar. Vaknade runt halv 1 tiden idag och sen dess bara varit hemma. Förkylningen börjar ge med sig nu så passade på att följa med mamma till stallet också. Nu väntar jag på att maten ska bli klar så jag kan duscha och lägga mig framför tvn.

Imorn ska jag förmodligen till bålsta och vara barnvakt med jossan, kanske blir så att vi hinner med att åka till stan en snabbis också annars får det bli på onsdag.

Av Emelie - 3 januari 2011 01:18

Jag kan inte sova och det irriterar mig. Vet heller inte varför jag inte kan somna har legat vaken nu i flera timmar utan att ens bli trött. Ska skita i datorn nu och försöka somna genom att räkna får eller vad som helst. Jaja godnatt då.


När vi inte ses känns det som år och när vi ses går tiden så fruktansvärt fort.

Det är svårt att vara ifrån dig men när vi ses är känslorna obeskrivliga. Jag älskar dig!

Ovido - Quiz & Flashcards