emmeloj

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Dag 9 - Mina syskon

Av Emelie - 15 februari 2011 17:32

Glömde att skriva om dag 9 igår så tar den nu lite snabbt.

Jag har iallafall bara ett syskon vid namn Amanda Madelene Bengtsson.

Hon är född den 10 Januari 1996.

Hon är en omtänksam tjej med sinne för humor och har ett stort intresse för att teckna och skapa samt ett väldigt stort intresse för hästar som hon lägger ner mycket tid på och har gjort sen liten. Enligt mig är hon den bästa systern man kan ha men kan också vara den mest hatade personen på hela jorden som alla säkert förstår vid tillfällen då man kanske bråkar eller liknande. Jag är iallafall glad att jag har någon vid min sida som jag kan dela mitt liv och mina minnen tillsammans med.

  


Så!

Är nyligen hem kommen från skolan som har inneburit en lång och dryg dag.

Började dagen som vanligt med att stiga upp runt 6 snåret och göra mig i ordning. Träffade äntligen jossan efter att ha varit ifrån henne i över en hel vecka och det var underbart, gav henne en bamse kram! Kom till skolan stelfrusen om fötterna och började med formgivning då jag klippte och färgade min docka. Efter lektionen hade vi lunch och sedan svenska då vi gick igenom dikter .. ap trist. Efter svenskan hade vi kundpass (dock inga kunder) men jag fick såklart ställa mig och rulla permanent, åh vad jag kämpade med att få till dom och sjöng i flera timmar då jag stod där ståendes med mina äckliga permanentspolar. Tillslut blev jag klar, och jag som trodde vi skulle få sluta tidigare men nej .. Slutade sen för dagen och tog då tåget hem! Nu väntar jag på att maten ska bli klar sen ska jag slå på tvn och kolla på Halv 8 hos mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards