emmeloj

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Emelie - 5 februari 2011 16:32

Okej nu är jag på banan igen!

Hade en as grym kväll igår, tjejmiddag hemma hos jossan sedan utgång tillsammans med härligt folk. Tror jag skrek sönder rösten igår men det gjorde inte så mycket, dansade så benen nästan gick av och hade allmänt roligt! Vinkade av johan och hans polare vid 3 tiden då robin kom och hämtade mig, jossan, korven och bea. Väl hemma igen somnade jag nästan på direkten och idag är jag sliten även om jag inte drack sådär jätte mycket men ont i kroppen har jag.


Nu sitter jag för tillfället och väntar på en smaskig potatisgratäng och sen ska vi kanske iväg en sväng och hälsa på hos moster min. Mike min kusin var föresten så himla söt igår och ville att jag skulle komma in till honom i stan och umgås men vi bestämde att vi skulle planera någon helg och gå ut tillsamman så det ser jag verkligen fram emot. Nu ska jag lägga mig och kolla på film med min rara syster!

Ovido - Quiz & Flashcards