emmeloj

Alla inlägg den 10 februari 2011

.

Av Emelie - 10 februari 2011 20:59

jag önskar jag fick tala om för dig hur mycket jag älskar dig.

Av Emelie - 10 februari 2011 17:56

Det jag älskar mest av allt är min familj och mina vänner. Kläder, skor och allt som berör utseéndet älskar jag också väldigt mycket. Jag älskar att sysselsätta mig så att jag slipper sitta still. Ja det finns mycket jag älskar, hästarna är också en stor del av mitt liv. Jag älskar att umgås, jag älskar kärlek och ja, listan kan bli i princip hur lång som helst.


För övrigt har min dag bestått av stallbesök, mockat skit och pysslat om hästen. Kom hem för en timma sen och har precis duschat. Nu väntar jag på maten som ska bli klar sen blir det nog en film om ingenting bra kommer på tvn men nu ska jag klippa mamma, heido!


Ovido - Quiz & Flashcards