emmeloj

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Emelie - 9 februari 2011 13:23

Det här blev riktigt svårt nu med tanke på att det finns så mycket som är bra men det bästa jag vet är nog framförallt att vakna upp på morgnarna och känna att jag lever, att jag har folk omkring mig som bryr sig och att det alltid finns en axel att luta sig mot. Det finns så mycket bra, kärlek är också något bland det bästa jag vet, att umgås får vi heller inte glömma för om jag inte hade umgåtts med dom jag älskar allra mest så hade jag inte varit mänsklig och det gäller nog dom flesta.


Sådär, nyduschad och fräsch igen .. Förutom förkylningen som verkar hålla i sig!

Sitter framför tvn som i vanlig ordning, ätit frukost och funderar på om jag ska ta en nap. För övrigt händer nog inget speciellt idag heller, hoppas att jag blir frisk till helgen så jag kan hitta på något. Nej men nu var det den där tuppluren ja, hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards