emmeloj

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Dag 8 - 5 saker som gör mig glad

Av Emelie - 13 februari 2011 21:30

  • Min familj och mina vänner får mig alltid på glatt humör
  • Överaskningar
  • En lugn hemmasittar kväll med god mat och mys men också en helgalen kväll med vänner och fest.
  • Pengar, såklart
  • Sköna sommardagar med sol och bad!

Sitter och kollar på Wallander just nu men ska snart gå och lägga mig faktist. Behöver vila upp mig inför morgondagen då jag förmodligen kommer stå och rulla permanent, suck! Nu ska jag kolla klart men kommer med en ny uppdatering imorn, godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards