emmeloj

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Emelie - 7 februari 2011 12:49

Vaknade i morse med sprängande huvudvärk, täppt näsa, hosta och kräk attack! Ingen vidare start på dagen så gick upp och tog alvedon åt en activia yoghurt och messade jossan om att jag inte skulle till skolan.

Annars har jag legat i sängen sen 8 i morse och kollat på två filmer och slumrat till några gånger.

Av Emelie - 7 februari 2011 12:40

Oj jag har många fina vänner runt omkring mig som jag vet ställer upp i både vått och torrt men min allra bästa vän är som dom flesta vet Josefine. Känns som om vi har kännt varandra sen långt långt tillbaks men i detta fall så lärde vi känna varandra för ca. 3 år sen då vi gick i samma klass på iv och hade gemensamma vänner. Hon är en fantastisk människa som jag vet finns där när jag verkligen behöver henne likaså finns jag där för henne också. Vi har i princip samma intressen och humor och har så otroligt roligt ihop. Där har vi en äkta vän och jag är glad att vi har kommit varandra så nära!

Ovido - Quiz & Flashcards