emmeloj

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 30 april 2010 10:59

Morsning, vaknade nyss och ska hoppa in i duschen. Idag är det valborg och jag är inte rikigt på humör, har frågat varenda jävel vad dom ska göra men får inga riktiga svar så kanske bara drar någon stans utan att igentligen veta vart för hemma orkar jag inte sitta i år igen. Anyway så ska jag fixa iordning mig nu och städa rummet sen åker jag iväg, hörs!


moi

Av Emelie - 29 april 2010 18:07

Kom hem för ungefär 40 minuter sen, pappsen hämtade upp mig i bro idag. Dagen har varit rätt lugn, har haft matte, idrott, datakunskap och svenska idag. Nu sitter jag och tänker på morgondagens planer, vet inte riktigt vad som händer än men hoppas på något roligt eftersom att det ändå är valborg. Ska till stan och möta upp sofia imorn tror jag iaf och köpa hårfärg, vi är faktist lediga imorn. Efter stan drar vi till jakan och äter lunch buffe på kinan (y) Får se vart dagen slutar! Saknar min underbara älskling jätte mycket också men nu ska jag sätta på en film och mysa ner mig i soffan puss!

 

Av Emelie - 28 april 2010 13:43

Rubriken säger allt, hade nationella idag från 08.45-10.30 och efter det så slutade vi för dagen. Förhoppningsvis klarar jag mig på det jag skrev idag (engelska uppsats) skrev närmare 200 ord som man skulle dock var det inte det enklaste men jag försökte så gott jag kunde. När vi slutade följde jag med paulina till bk för att hon skulle käka sina äckliga lökringar och pommes. Kom hem nyss och nu ska jag göra nuuuuudlar, ciao!

Av Emelie - 27 april 2010 19:00

Kom nyss ur duschen och ska sätta mig och kolla på en film nu, bjuder på en gammal goding, kanon bra!

 

 



Av Emelie - 27 april 2010 16:13

Go' dagens, idag hade vi permanent prov som inte gick nå vidare bra för mig antar jag, var stressad och kände att tiden inte riktigt räckte till. Nu är jag iaf hemma, gick hem tidigare från skolan pga. huvudvärk och magknip men eftersom att allt ser så bra ut för mig i skolan så tyckte "fröken" att jag kunde åka hem. Imorn har vi nationellaprov i engelska inte mitt starkaste ämne direkt men håll tummar och tår för mig! Saknar kim super mycket också, ska hjälpa mammsen med käket nu. Kanske uppdaterar mer sen!

 

fan

Av Emelie - 26 april 2010 17:25

Jag är inte på humör just nu och jag vet inte vad som skulle kunna få mig på andra tankar heller, ett stort glas med oboy maybe. Anyway så har denna dag känts konstig utan jossan men det har gått bra ändå. Hade halvdag idag pga. utvecklingsamtal på eftermiddagen som jag tyvärr hade idag 14.45 men dom sa att allt var helt okej och att det går bra för mig förutom matten som spökar som vanligt. Har umgåtts med sofia och paulina hela dagen och på frisörlektionen gjorde vi uppsättningar (svinrygg) som inte gick så speciellt bra för mig. Kom hem för typ 1 timma sen och är super trött, ska lägga mig på soffan och slappa snart. Måste gå och ta en värktablett nu innan mitt ben går av, hörs!

 

  

Av Emelie - 25 april 2010 19:30

Idag har jag umgåtts med frida sen 1 tiden tills nu kanon trevligt. Kom hem för ett tag sen och nu har vi precis käkat grillat. Jossan ringde när hon var på arlanda och sa hejdå som hon lovat, gullunge! Nu ska jag göra i ordning mig för en myskväll och kolla på wipeout, hörs imorn efter plugget puss!

 

Av Emelie - 25 april 2010 12:17

Har hittat på nåra nya disigner kanske inte dom finaste men funderar på om jag ska byta eller ha kvar den jag har nu, vad tycker ni? Kommentera!

 

     

 

  

  

 

alla är inte klara dock.

Ovido - Quiz & Flashcards