emmeloj

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Emelie - 24 april 2010 22:22

Skriver ett kort inlägg nu bara, ligger i sängen och har läst ur min engelska bok. Nu tänker jag ta och sova eftersom att jag gick upp hyffsat tidigt idag, hörs imorn godnatt!

Av Emelie - 24 april 2010 18:38

Nu har jar nyss fått i mig lite käk, flygande jakob med ris. Imorn ska jag träffa frida och förhoppnings vis göra något annat än att bara sitta hemma. Ikväll får jag nog ta och slå på en film eller nåt så att jag inte somnar för att jag har så fruktansvärt tråkigt. Kan säga att jag saknar min älskling super mycket, får se om vi träffas på valborg eller om jag hittar på någonting annat. Veckan som kommer har jag 2 stycken prov, ett i frisör (permanent) när vi ska rulla ett helt huvud på 1 timma minns att jag skrev det för någon dag sen och på onsdag har vi nationella i engelska också och jag är rädd för att jag inte kommer klara det även om man inte ska tänka så men jag är ärlig. Hur som helst så försöker jag så gott jag kan, nu tänkte jag nog gå och kolla på tv, det blir nog inga fler uppdateringar idag så hörs imorn!

 

Av Emelie - 24 april 2010 13:49

Hittade en massa bilder!

Skapligt roliga men orkar dock inte lägga upp mer än två ..


  

HAHAHA fjortis perioden.


   

Här vet jag helt ärligt inte vad jag och malin håller på med.








Av Emelie - 24 april 2010 10:03

Go' morgon, har precis käkat frulle och funderar på vad denna dag tar sig. Ska fixa i ordning i rummet och sen ut och springa/gå med pappsen 8 km iaf (y) Igår satt jag tsm med hela familjen och hade myskväll framför tvn, åt en massa gott och tog det lugnt. 7 veckor kvar till sommarlovet nu, helt underbart! Måste försöka hitta jobb till sommaren nu innan det är försent också, kan inte gå fattig i sommar igen. Imorn åker jossan till thailand och fy vad jag kommer sakna henne, önskar henne en trevlig resa iaf. Nu måste jag gå och fixa lite, hörs sen!

 

Ovido - Quiz & Flashcards