emmeloj

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Emelie - 25 april 2010 19:30

Idag har jag umgåtts med frida sen 1 tiden tills nu kanon trevligt. Kom hem för ett tag sen och nu har vi precis käkat grillat. Jossan ringde när hon var på arlanda och sa hejdå som hon lovat, gullunge! Nu ska jag göra i ordning mig för en myskväll och kolla på wipeout, hörs imorn efter plugget puss!

 

Av Emelie - 25 april 2010 12:17

Har hittat på nåra nya disigner kanske inte dom finaste men funderar på om jag ska byta eller ha kvar den jag har nu, vad tycker ni? Kommentera!

 

     

 

  

  

 

alla är inte klara dock.

Av Emelie - 25 april 2010 10:41

Godmorgon ! Fick tillräckligt med sömn inatt iallafall som jag inte fick igår eftersom att pappsen kom in och skrek kl. 09.30 och frågade om jag skulle ha frulle. Idag åker jossan till thailand, hon skulle ringa mig innan dom hoppar på planet och säga hejdå. Idag tror jag nog att frida och vi skulle hitta på något också, antagligen göra något annat än att bara sitta inne. Har precis satt på en maskin med tvätt och ska fixa i rummet, ska dricka upp min kopp med te nu och klä på mig nåra andra kläder än linne och mjukisar. Uppdaterar mer sen!


Ovido - Quiz & Flashcards