emmeloj

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Emelie - 22 april 2010 21:48

Jag är super trött efter denna dag, har suttit och kollat på tv hela kvällen och nästan somnat i varje reklam paus. Imorn har vi sovmorgon igen, ska käka lunch med jossan som vanligt innan skolan börjar. Har bara en lektion imorn btw, svenskan är inställd så vi har bara datakunskap. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, hörs imorn .. godnatt!

 

     

 

Av Emelie - 22 april 2010 13:17

Sitter på datakunskapen och trixar med "exel". Idag hade vi igentligen sovmorgon till 12.35 men jag och jossan drog till skolan tidigare och gymmade innan. Vi har varit super duktiga, gjort 100 situps, sprungit på löpband och  crosstrainer. Efter datakunskapen har vi svenska, slutar ca. 15.30 men nu ska jag fortsätta med exel, kanske uppdaterar senare.

Ovido - Quiz & Flashcards