emmeloj

Alla inlägg under juli 2010

Av Emelie - 30 juli 2010 22:07

Ja vi har haft strömavbrott i ca 1h och 30 min här ute, strömmen kom tillbaks för ungefär en halvtimma sen och nu sitter jag och vräker i mig toblerone. För övrigt har jag varit i stallet och borstat rent en skitig häst, lagat mat med papsen och hängt tvätt. Imorron är det 60 års party som jag nämt tidigare, kanske ska träffa ett par gamla vänner också om dom nu kunde. Dags att hoppa i säng tidigt också, måste ta mig upp i hyffsad tid imorron. Japp nu är det dags för sängen, hinner nog inte med en uppdatering imorron men på söndag så! HEIDO

  


  

Av Emelie - 30 juli 2010 12:23

Nu är det såhär att jag har ap tråkigt och tiden går låååångsamt det känns som söndag fast det är fredag. Ska hänka på mamma till stallet, måste verkligen få hästen ren .. han ser ut som en stor lerhög just nu. Imorn däremot blir det 60 års party för hela bunten, 50 pers i en 3a? herrejesus. Jag har inte så mycket mer att tala om nu, ska sätta på mig lite kläder och åka. Uppadaterar senare!


  

Av Emelie - 28 juli 2010 12:22

Nu har jag smällt i mig frukost och nu är det dags för att städa. För övrigt vet jag inte vad som händer idag, tar dagen som den kommer. På lördag blir det 60 års

P A R T Y iallafall! Men nu måste jag gå och fokusera på städningen i mit rum huehueeehue hej.


  

Av Emelie - 27 juli 2010 19:39

Jag är trött som en gris just nu, har sprungit omkring på ikea i timmar. Köpte bland annat nya soffor, kuddar, blommor, korgar, ljus, tv bänk osv .. Nu har jag precis förberett maten som jag snart ska fixa iordning. Nåväl vad händer senare under kvällen, det har jag faktist ingen aning om. Blir nog till att slå på en bra film och gosa ner sig i nya soffan skulle jag tro, finns inte mycket mer att roa sig med men det blir nog bra. Nu ska jag fortsätta med maten och sätta på mig mjukis kläderna.


  

Av Emelie - 26 juli 2010 21:05

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Av Emelie - 26 juli 2010 19:42

Hemma igen och dom senaste dagarna har varit toppen.

I lördags blev det party för kim som är hela 18 år nu, både släktingr och vänner kom och det var trevligt, det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Igår vart det en softa dag i soffan med film och godis, satt uppe ett bra tag in på natten tills vi blev trötta.

Idag kom pappa och hämtade mig, åkte till enköping och handlade innan vi åkte hem. Nu ska jag göra mig klar för en dusch och sen ska jag leta fram en bra film. Uppdaterar imorn igen, peace!


              


  

Av Emelie - 22 juli 2010 19:06

hej hej hemskt mycket hej! Just nu sitter jag och och lyssnar på musik, ska snart packa ner lite kläder tills imorn eftersom att jag ska åka upp till kim OCH idag är det ingen vanlig dag för idag är det min älsklings födelsedag hurra hurra för kim idag! hahah ringde faktist honom kl. 12 inatt och grattis igen sötnos. På lördag ska vi fira honom hemma och då ska jag också få träffa tottes nya tjej spännande! Föresten idag har även kent konsert och snart har även håkan det och det S U G E R att jag inte kommer kunna gå, eller förmodligen inte iallafall .. var tvungen att ta upp det eftersom att det är två fantastiska artister som är så extremt bra.


Idag har jag varit hos min vän josefine som planerat. Vi fixade håret på varandra och hade allmänt trevligt. Men nu ska jag gå och fixa väskan tills imorn för annars glömmer jag bort vad som ska med, heido!


  

Av Emelie - 21 juli 2010 22:54

                                      

                               

    


  


Ovido - Quiz & Flashcards