emmeloj

Alla inlägg den 2 juli 2010

!

Av Emelie - 2 juli 2010 19:10

Nu är det spännande, bebben är på väg nu!

Väntar på ett samtal om hur det har gått.

 

  

Av Emelie - 2 juli 2010 11:03

Morrn morrn, vaknade nästan precis. Ska väcka Amanda och fråga om vi ska käka frulle. Igår var jag och pappsen ute och gick/sprang 8,5 km var tvungen att gå as fort också enligt pappa fick jag inte gå i normal takt. Var helt död när jag kom hem, dessutom fick jag skavsår och nåt i knät har gått sönder eller hoppat snett, det gör as ont så kan knappt stödja på benet. Anyway, idag ska jag nog gå över till Theres, ingen bebis har kommit än men det är nog på gång. Hoppas på en skön kväll annars, saknar kim men när han kommer hem från Finland så ska vi hitta på något tillsammans. Nu är klockan 11.10 så dags att väcka syster, ha en trevlig fredag ciao!


  

Ovido - Quiz & Flashcards