emmeloj

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Emelie - 19 juli 2010 21:47

Jag kom nyligen innanför dörren vi har faktist varit en sväng till bålsta idag och kollat lite och givetvis gått och ätit på ett mycket trevligt ställe. Åkte till stallet vid 7 tiden och tog ut hästarna. Nu ska vi kolla på en film som vi har hyrt, minns inte vad den hette men det var en komedi som troligen ska vara bra. Jag är däremot super trött och skulle kunna somna vilken sekund som helst men ska kolla på filmen iallafall. Har varit rätt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna men det är bara för att jag har spenderat min tid tillsammans med min underbara älskling, och jag vill bara säga till dig kim att jag älskar dig obeskrivligt mycket och det vet du! Ska ta på mig mys plaggen och sätta mig i soffan nu så hörs imorn, bye.


  

Ovido - Quiz & Flashcards