emmeloj

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Emelie - 13 juli 2010 18:11

Sjuuuukt j-vla varmt ute måste jag medge, i morse var det tydligen +53 grader i solen, vafan är vi kvar i sverige eller? Det är som att gå in i en bastu när man går ut helt galet, ska vi steka ägg på backen eller? Målat idag igen och snart är det klart, lite grå färg saknas på baksidan av huset och sen ska vindskydden målas vita plus runt fönster/dörrar och knutarna. Imorn kommer kim äntligen hem, vi åker förmodligen och hämtar honom i bålsta när han kommer. Skönt att få hem honom igen! Nåväl .. Någon som vill ta ett kvälls dopp? Inga konstigheter, jag vill göra nåt ikväll och är öppen för förslag. Nu ska jag läsa bloggar, hörs!


  

moi

Av Emelie - 13 juli 2010 13:03

God morgon eller god förmiddag, lyckades somna tillslut och nu är det bara att sätta igång med målandet igen!


  

Av Emelie - 13 juli 2010 01:41

Har inte orkat uppdatera idag pga. att jag har varit upptagen med måleriet hela dagen plus att jag har haft en massa irriterande och alltid lika jobbiga tankar i huvudet hela dagen. Har lust att lägga mig ner och bara somna för ett tag, jag orkar inte med samma jävla skit igen även om det inte är så men jag .. ja jag orkar inte, nu ska jag försöka sova som jag har hållt på med i nåra timmar. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards