emmeloj

Alla inlägg den 5 juli 2010

5/7

Av Emelie - 5 juli 2010 19:42

God kväller, sitter hemma ensam för tillfället. Mamma är i stallet, pappa har jag inge aning om vart han är, hos grannen kanske och syster är ute med en kompis.

Idag vart det en sväng med mamma och pappa till jakan, kollade om sommar rean var kvar på siba eftersom att jag förmodligen får en ny system kamera i veckan, var även in på rusta en snabbis och köpte stols dynor och myggnät. Ätit har vi nyligen gjort också och senare blir det film Shutter island. Funderar på om jag ska ta en dusch och försöka mig på att sätta fast det där nedrans myggnätet i mitt fönster. Juste min älskade pojkvän är i finland nu också, har nästan lite seperationsångest och saknar honom extra mycket nu när jag vet att han inte ens är lite i närheten av mig utan han är i ett annat land! Får tänka positivt för han kommer ju faktist direkt till mig när han kommer hem igen. Nu ska jag ta mig en dusch iallafall och sätta på mig mys kläder, hörs imorn puss.


  

Ovido - Quiz & Flashcards