emmeloj

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Emelie - 11 juli 2010 20:27

Vm finalen nu, håller på holland även om jag inte är sådär jätte förtjust i fotboll och egentligen så bryr jag mig inte särskilt mycket heller men eftersom att det bara går fotboll på tvn just nu och alla kollar på det så gör jag dom sällskap. Ha en trevlig söndags kväll, nu blir det fotboll och glass för mig ciao!


  

Av Emelie - 11 juli 2010 15:34

Håller på och målar huset nu, från gult ska det bli grått och det blir kanon snyggt. Går med penseln och målarburken och sjunger en massa och bara njuter av solen. Snart blir det dessutom egna hamburgare med bröd, smaskens! Sen måste jag ju tala om att jag har målarfärg över hela mig, är rätt så klyftig på att droppa färg på mig själv för den delen också även om färgen ska sitta på huset. Nu måste jag springa ut och börja på framsidan av huset, uppdaterar mer senare om jag får tiden att räcka till det.


  

Ovido - Quiz & Flashcards