emmeloj

Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Emelie - 7 juli 2010 19:33

Sitter och gör absolut ingenting, ska sätta på en film och mysa ner mig i soffan. Batteriet till nya kameran sitter på laddning nu också så imorn är den redo för användning, yeey! Säger godnatt och ha en trevlig kväll för det ska jag ha, hörs imorn puss!

  


nu ska jag göra min en sån här smarrig sak btw, as gott!

(klicka på bilden för att få större format)


  

Av Emelie - 7 juli 2010 15:11

Idag vaknade jag med ett leénde på läpparna när jag insåg att det var onsdag och att jag skulle få träffa min underbara vän josefine. Fick skjuts av mamma och pappa till jossan, hon fixade mitt hår och sen packade vi och gick till ekilla. Trodde att det skulle bli bättre badväder än var det var men som vanligt så blev det icke så när jag väl kom ut för att bada/sola och umgås. Var inte där så länge som jag hade hoppats på eftersom att mamma och pappa kom någon timma senare och skulle hämta upp mig (annars hade jag inte kommit hem) plus att jag inte hade nåra pengar till bussen. Anyway så är jag glad för det lilla men väldigt trevliga sällskapet jag fick idag. Nu sitter jag hemma och är super hungrig och vill ingenting mer än att kim ska komma hem nu. Ska gå och ta en macka och sätta mig ute ett tag, tjarå.

Ovido - Quiz & Flashcards