emmeloj

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Emelie - 4 april 2010 22:42

Nu ska jag gå och hälsa på sängen tror jag, sov 12 timmar inatt men vad gör det. Uppdaterar mer imorn, natti

 

  

Av Emelie - 4 april 2010 20:16

Förlåt för dålig uppdatering. Sitter och har tusen tankar i huvudet, inga dåliga utan bara en massa saker som snurrar omkring där inne. I torsdags fick jag en rätt så dålig känsla i magen och kunde inte stanna hemma eftersom att jag bara mådde mer dåligt av det. Så ringde upp jossan och robin och hörde vad dom gjorde och om dom ville skjussa upp mig till kim för att jag behövde prata med honom. Dom var otroligt snälla och ställde upp på det. Kom fram vi 10 tiden någon gång men jag hade inte sagt till kim att jag skulle komma, inte ens till mamma och dom. Anyway så stod jag utanför kims dörr och skickade ett sms till honom och sa att han skulle komma ut, han fattade ingenting men kom ut efter nån minut och blev helt chokad av att jag helt plöttsligt stod där. Vi diskuterade om en massa saker som hänt nu på sistonde och han berättade hur mycket han älskade mig och att han var glad att jag kom, sötnos! I lördags åt vi påskmiddag hemma hos kims mormor och morfar, thomas och ida var även där och det var trevligt. Kim är så sjukt underbar och utan honom kan jag bara inte leva det är sant, snart 4 år älskling det är helt underbart. Idag kom pappsen och syster och hämtade mig, har precis ätit lite påsk mat och nu ska vi kolla på en film. Hörs!

 

Ovido - Quiz & Flashcards