emmeloj

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Emelie - 8 april 2010 21:35

Hallå! Jag har haft otroligt tråkigt nu på kvälls kvisten, pappa och jag tävlade om vem som kunde göra flest situps och jag var inte långt efter helt ärligt, är en riktig kämpe på att göra situps måste jag själv säga. Kollade på sveriges värsta bilförare förut och gud så vi satt och skratta, dom är ju verkligen helt slut när det gäller bilkörning! Imorn ska jag upp i tid eftersom att jag ska till bäste vän (y) men nu är det färdigt suttet vi datorn för dagen, uppdaterar mer imorn.

 

Godnatt, puss! ♥

 

Av Emelie - 8 april 2010 16:42

Har suttit och kollat på tv/film i princip hela dagen. Nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen får jag se om jag kanske tar en sväng ut eftersom att jag inte gjorde det tidigare idag. Imorn tar jag 11.30 bussen till bålsta, först in till centrum och sen hem till jossan. Äntligen får jag mitt hår klippt, det behövs verkligen! Får se om jag sätter i sista löshåret jag har kvar och KANSKE låter mitt riktiga hår växa ut sen, men då ska jossan få lite jobb varje månad med att klippa mig mohahaha! Hörs sen.

 


Av Emelie - 8 april 2010 11:51

GODMORGON! Sovit gott?
Det har jag, och nu känner jag mig verkligen på topp eftersom att solen skiner! Idag har jag inte heller nåra planer inför dagen, finns inte så mycket att hitta på. Ska hoppa in i duschen så får jag se vad som händer sen, kanske tar en promenix idag igen fast ännu bättre nu när det är fint väder. Men imorn åker jag nog hem till jossan då hon ska klippa mig, Uppdaterar mer sen.


Ovido - Quiz & Flashcards