emmeloj

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Emelie - 5 april 2010 21:58

Jag är skapligt trött fast en klockan inte är mycket alls, ska lägga mig i sängen och kanske ringa kim. Kollade på mupp håkans bar, han är bra jäkla rolig. Uppdaterar mer imorn, godnatt!


Av Emelie - 5 april 2010 18:02

Sitter här och funderar på om jag ska kolla på tv ett tag, min hand värker och det gör fruktansvärt ont. Vet inte riktigt vad jag har gjort, kim kollade på den och trodde att min ena knoge på sidan hade hoppat snett men det hoppas jag verkligen inte. Dessvärre tror jag att nåt är fel på lederna i handen, har iaf smort med tigerbalsam och lindat. Kom hem från morfar och ingela för ett tag sen, fikade med tårta och fick mer påskägg. Gissa om jag är trött på godis, det tror jag många andra också är. Just nu vill jag bara åka hem till älsklingen igen, har fruktansvärt tråkigt här hemma måste jag medge. miss u already baby! Nej men jag ska faktist strunta i datorn ett tag nu och kolla vad tvn har att bjuda på för program.


Av Emelie - 5 april 2010 10:31

Sitter och är inte alls på humör, har nyss vaknat och när jag kollade ut genom fönstret så snöade det. Vad är det frågan om? Det kommer inte bli någon sommar i år. Hur som helst så är jag helt yrvaken och ska hoppa in i duschen, kl.1 ska vi vara hos morfar och Ingela och fika. Jag har inga andra planer inför lovet, ska åka till jossan någon dag bara. Nu måste jag hoppa in i duschen innan alla ska in i badrummet och härja, uppdaterar mer senare!

 

Ovido - Quiz & Flashcards