emmeloj

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Emelie - 1 april 2010 20:42

Allt känns så sjukt jobbigt, vad ska man tro när man ser vad som skrivs om en själv och ens pojkvän. Den jag älskar mest av allt och som jag skulle kunna ge mitt liv för. Allt skit tar över min kropp, jag känner mig svag och orkar knappt hålla mig uppe. Jag klarar inte ens av att vara hemma för jag mår bara dåligt av det, jag behöver dig och din röst som säger hur mycket du älskar mig. Jag orkar inte med skiten längre!

 

  

Av Emelie - 1 april 2010 17:55

Det ska bli så otroligt skönt med lov nu, beöhver verkligen vila upp mig. Jag och jossan fick sluta tidigare idag för att vi blev klara med våra noveller så vi slutade 14.50 istället för 15.30. Efter skolan åkte vi hem till jossan ett tag där pappsen sedan hämtade upp mig och så köpte vi kina mat, super gott! Nu har jag precis käkat och ska nog vila ett tag eftersom att den här dagen har varit sjukt seg. Uppdaterar mer senare.

 

Glad påsk!

  

  


  

Av Emelie - 1 april 2010 13:44

Sitter på datakunskapen just nu, mår inte jätte bra i magen men jag orkar helt ärligt inte bry mig, vi har pratat om det här och vi vet vad vi vill! Men det är så sjukt svårt att släppa allt som idioten skriver och speciellt nu när jag har läst sjukt med konstiga saker som står om er men som jag i själva verket inte ska läsa för att må mer dåligt .. Anyway så blir jag lite gladare av att vi får lov om någon timma. Ska hem och sova en stund sen också. Nu slutar vi iaf puss! ♥

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards