emmeloj

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Emelie - 15 april 2010 21:51

Åh herre min skapare vad jag blir irriterad på dessa folk! Människor som sitter bakom dataskärmen och är uppkäftiga och "anser" att dom själva är skit balla. Hur som helst så kommer kim till mig imorn, blir nog lite mys framför tvn om vi inte hittar på någonting annat. Saknar redan min bäste vän också kommer inte få träffa henne på över 2 veckor nu, buhu! Nu på kvällen så har jag kollat på tv, sveriges värsta bilförare lika roligt som vanligt. Det blir hyffsat tidigt läggdags idag för att jag är så fruktansvärt trött, måste upp och tvätta lite imorn också. Ska läsa lite bloggar nu och sen knoppa, uppdaterar mer imorn när jag vaknar är ju ledig som sagt puss!

 

Av Emelie - 15 april 2010 16:15

Åh en sådan underbar dag, hade sovmorgon till 11.10 idag. Dagen började med ett gympass med jossan, super skönt! Sen fick vi börja svenskan tidigare eftersom att datakunskapen var inställd idag och imorn, och imorn har vi igentligen svenska och datakunskap men då fick vi en hemma uppgift i svenskan som vi ska göra så vi är lediga imorn! Nu har jag precis kommit hem och tagit farväl av min underbara vän som åker till thailand på lördag! Imorn kommer nog kim till mig också om han inte kommer på lördag, myspys. Nej nu ska jag laga mat, hörs!


  

Ovido - Quiz & Flashcards