emmeloj

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Emelie - 10 april 2010 22:14

Sitter och kollar på en film på 4an Djävulen bär prada, helt okej faktist. Nu har det vart reklam så passade på att ta en snabb dusch. Maten var gudomligt god idag måste jag medge, grillat kött, hasselbaks potatis och massa såser, mumma! Imorn blir det en sväng till stallet med mammsen annars har jag inga större planer inför morgon dagen. Ska springa iväg till tvn nu, uppdaterar mer imorn godnatt.


Av Emelie - 10 april 2010 17:38

Okej nu är jag hemma efter en sväng till märsta, nu väntar grillning och en mysig kväll framför tvn. Imorn är det sista dagen på lovet riktigt sorligt för sen blir det inga fler lov först sommarlovet som dock är om 9 veckor, woho! Lite röda dagar antar jag nog att det blir iaf. Hur som helst så börjar allvaret nu, har nåra grejer som jag måste komma i fatt med och nationella som är om nån vecka .. shit! bara att sätta fart. Imorn hoppas jag iaf på lite finare väder då jag eventuellt ska rida en sväng. Om inte annat så kanske jag tar mig en promenix med hunden eller lite träning. Nu måste jag fortsätta med maten, bye.


Av Emelie - 10 april 2010 11:30

Vaknade med en förjävlig värk i magen tidigt i morse och kunde inte sova. Har legat och vänt och vridigt mig i sängen i flera timmar och därför blev det inget ridandes för mig i morse. Nu har jag fått i mig en skål med havregryns gröt och ska plocka lite i mitt rum sen blir det en svängt till willy's för att handla käk. Ska hjälpa pappsen att skjuta lite lister till taket/golven nu, uppdaterar senare.


Ovido - Quiz & Flashcards