emmeloj

Alla inlägg den 9 april 2010

.

Av Emelie - 9 april 2010 21:47

Har suttit och kollat på Talang 2010 och nu Solsidan (y) Är otroligt trött och saknar kim. Imorn ska jag troligtvis upp tidigt eftersom att mamma ska ta ut hästarna och jag rida en sväng. Nu har katt jäveln smitit ut och lagt sig under huset, ska försöka få in honom. Hörs imorn, natti!


Av Emelie - 9 april 2010 17:39

Vaknade runt 10 i morsen och gjorde mig i ordning för att åka till bålsta. Mötte jossan, mandy och räkan i centrum och köpte macka. Vid ett tiden åkte vi hem till jossan, först skulle mandy klippa räkan men det vart inte så lyckat så jossan klippte mig ist. Känns riktigt skönt att vara nyklippt förutom att jag har super kort hår nu! Anyway så gorde vi inte så mycket annat, pappsen hämtde upp mig runt halv 5 sen åkte vi och köpte mat. Jag är ap trött och håller serigöst på att somna så ska nog ta mig en tupplur. Uppdaterar mer senare!


Ovido - Quiz & Flashcards