emmeloj

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 7 april 2010 21:14

Just nu sitter jag med ett glas oboy i handen och lyssnar på musik. Pratade med kim förut också och alla ser ut som små chokladbollar där hemma, speciellt johan. Jag och syster bakade kolakakor förut, smaskens! Tände ljus och gjorde kaffe sen bjöd vi mammsen på fika och kakorna blev faktist otroligt goda! Föresten stod det på receptet att det skulle bli runt 25 kakor men vi fick jackpot för det blev nog närmare 45 kakor (y) Ska sätta mig och glo på tv ett tag nu, godnatt och sov så gott!


Av Emelie - 7 april 2010 14:07

Nu har jag precis kommit hem, var ute på en långpromenad med hunden och gissa vad jag hittade på vägen hem .. Tussilago, superfina! Gick en sväng runt slottskogen och när jag kom tillbaka så hade katten röjt som sjutton i hela huset. Jossan kunde inte träffas idag heller eftersom att hon och robin skulle till robins bror idag, aja det får bli någon annan dag helt enkelt. JUSTE! Idag kommer Marie och johan hem från thailand, hoppas verkligen att dom har haft det bra där och hoppas jag får komma upp dit snart igen. Super trist att vara hemma.

 


Av Emelie - 7 april 2010 11:38

Ja nu är jag vaken, vaknde runt 11. Som vanligt sitter jag hemma själv och bara glor. Vädret är väl inte på topp idag men som tur är så snöar det inte. Kanske går ut med hunden om ett tag på lång promenix, orkar verkligen inte sitta inne hela dagarna. Får se om jag skulle till jossan idag också, inget bestämt men jag hoppas. Uppdaterar mer senare.

 

!

Av Emelie - 6 april 2010 21:17

Ibland förstår jag mig inte på människor, ena sekunden händer det ena och andra sekunden händer nåt annat. Vad är det frågan om? Jag orkar inte diskutera om det här igen, det är tjaffs jämt och ständigt, hur tror ni vi andra orkar med allt? Jag orkar knappt hålla humöret uppe längre, jag orkar knapp med nåt över huvud taget. Jag försöker så gott jag kan och önskar bara att allt blev som förr igen men jag vet att det aldrig kommer att hända. Är det dags att ge upp nu eller är det bara prat som vanligt och sen går vi runt i cirklar igen? Det ända som verkligen får mig att må bra och som får mig att orka med dagarna är kim, helt ärligt det är inte bara för att jag skiter i allt annat men det finns ingenting som verkligen får mig att känna mig som om jag är värld nåt. Vi har kämpat som en familj så gott vi har kunnat nu men det räcker inte, snart är det faktist helt kört. Det är det här som gör att man bara mår dåligt av att vara hemma och tänk på vad ni säger.

 

Jag ska gå och lägga mig i sängen nu, hörs imorn!

 

Av Emelie - 6 april 2010 16:50

Sitter hemma helt ensam och är dunder trött dessutom. Har ap tråkigt och vill helst av allt bara sitta framför tvn men älskling min och mysa. Var ute med hunden på en promenix förut och så passade jag på att träna lite men det är så sjukt tråkigt att gå på den där makapären plus att jag tycker att den inte ger nå bra resultat även om jag gick på den var och varanan dag förut .. Nej usch och fy, får väl lägga mig på soffan själv ett tag och se om nåt annat händer för här kan jag ju inte sitta hela dagen. Puss på er!

 

Av Emelie - 6 april 2010 10:51

Mors mors, har precis vaknat till liv och funderar på vad jag ska göra denna dag. Underbart väder jämfört med hur det såg ut igår, så man får passa på nu när solen skiner. Har inte mycket mer att skriva just nu så uppdaterar senare.


  

Av Emelie - 5 april 2010 21:58

Jag är skapligt trött fast en klockan inte är mycket alls, ska lägga mig i sängen och kanske ringa kim. Kollade på mupp håkans bar, han är bra jäkla rolig. Uppdaterar mer imorn, godnatt!


Ovido - Quiz & Flashcards