emmeloj

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 22 april 2010 13:17

Sitter på datakunskapen och trixar med "exel". Idag hade vi igentligen sovmorgon till 12.35 men jag och jossan drog till skolan tidigare och gymmade innan. Vi har varit super duktiga, gjort 100 situps, sprungit på löpband och  crosstrainer. Efter datakunskapen har vi svenska, slutar ca. 15.30 men nu ska jag fortsätta med exel, kanske uppdaterar senare.

Av Emelie - 20 april 2010 17:24

Fyfasiken vad denna dag har varit jobbig, det funkar inte att ha frisörlektioner hela dagen som är ca. 3 timmar långa vardera lektion och dessutom har vi inte haft johanna eller christel utan haidi, inte kul helt ärligt. Skolan bjöd iaf på frukt idag så någonting blev man glad för iaf. I morse åkte jag och jossan med robin till skolan som vi gör på måndagar och tisdagar, fick skjuss hem idag också. Idag har vi rullat permanent ett helt lektionspass eftersom att vi har prov på kors rullning nästa tisdag (helt huvud) och på 1 timma ska vi hinna det, shit! På andra frisörlektionen gjorde vi "svinrygg" på långhårsdockorna och det får jag aldrig riktigt till. Föresten så fick vi våra frånvaro pappren idag som är från 2 månader tbx och jag är riktigt stolt över mig själv måste jag säga, hade 4,5% i frånvaro sen 2 månader tbx, sjukt bra! Allt jag hade och säga för tillfället, mors!

 

Av Emelie - 19 april 2010 17:49

Känner mig som en zombie just nu, är skapligt trött och as hungrig. I morse käkade jag frulle hemma hos bäste vän och sen fick vi skjuss av robin till skolan. Hela dagen har varit upp och ner både rolig och jobbig. Hade två frisörlektioner idag, på den första lektionen hade vi "läxförhör" på lika längder, skulle alltså klippa och det gick väl sådär. På andra lektions passet (frisör) klippte vi och klistrade en massa, vi skulle hitta olika uppsättningar (Klassisk,romantisk,trendig,feminin) Christel var dock sjuk så vi hade johanna. Sista lektionen var lika jobbig som vanligt eftersom att vi hade matte och slutade 15.45 Ännu jobbigare blev det när vi fick reda på att det var singnalfel i bro IGEN! Nästan hela förra veckan var det samma fel .. Fick hoppa av i kungsängen och ta ersättnings buss till bålsta, hoppade av i bro där mammsen hämtade upp mig. Nu sitter jag och suktar efter maten som är på G och sen ska jag nog ta mig en tupplur.

 

..

Av Emelie - 18 april 2010 19:08

Precis käkat pizza, är helt död så tänker nog lägga mig på soffan ett tag nu. Skulle behöva ut och springa men det får kanske bli imorn ist. Imorn är det ny vecka och nya tag i skolan, jossan kom inte iväg till thailand i lördags pga askmolnen osv så hon åker nästa helg. Imorn ska jag iaf hem till jossan och käka frulle innan skolan, får nog skjuss som vanligt av robin skulle jag tro. Nu är det bara 8 veckor kvar till sommarlovet, helt sjukt skönt! Nej nu orkar jag inte sitta här längre .. uppdaterar mer imorn, tjingeling!



Av Emelie - 18 april 2010 17:18

Go' dag, i morse vaknade jag bredvid min underbara älskling, otroligt mysigt! Marie, johan och barnen kom förbi och hämtade kim och tog en kopp kaffe, bruna och fina var dom efter thailands resan. Nu har dom precis åkt hem och jag och pappsen ska dra och köpa pizza. Har inte mycket mer att skriva om förutom att jag har haft en underbar helg med kim. Nu ska vi åka, uppdaterar mer sen.


moi

Av Emelie - 17 april 2010 12:42

Nu har jag precis tagit mig en ducsh, älsklingen ligger fortfarande och sover.

Igår åkte vi iaf med pappsen för att byta däck och handla, tog upp emot en 4 timmar kanske eftersom att han skulle hem till varenda jävel och fika också. Hur som helst så gick jag och kim och träffade jossan, robbob och tobbe vid ok i bålsta, trevligt! Kom hem runt 10 suck, började med maten då eftersom att vi inte hade käkat nåt .. Kim och jag satt uppe och kollade på nån film som gick på tv sen gick vi och la oss runt halv 2 tiden. Idag vet jag inte vad vi ska göra, nu hade jag iaf tänkt och käka nåt. Hörs sen!

 

Av Emelie - 16 april 2010 11:17

Nu har jag precis fixat mig och ska ta och käka frulle. Idag kommer nog kim vet dock inte när eftersom hans mobil är död typ. Hunden väckte mig i morse genom att gosa ner huvudet i mitt ansikte sen kunde jag inte somna om så gick upp runt 10. Imorn åker jossan till thailand om det inte är strul med flygen då, alla flyg har tydligen varit inställda sen kl.6 igår. Hoppas hon får en trevlig resa iaf och att hon äter lite mat för mig också = D Nu ska jag dra och käka och invänta älskling! bye.

Av Emelie - 15 april 2010 21:51

Åh herre min skapare vad jag blir irriterad på dessa folk! Människor som sitter bakom dataskärmen och är uppkäftiga och "anser" att dom själva är skit balla. Hur som helst så kommer kim till mig imorn, blir nog lite mys framför tvn om vi inte hittar på någonting annat. Saknar redan min bäste vän också kommer inte få träffa henne på över 2 veckor nu, buhu! Nu på kvällen så har jag kollat på tv, sveriges värsta bilförare lika roligt som vanligt. Det blir hyffsat tidigt läggdags idag för att jag är så fruktansvärt trött, måste upp och tvätta lite imorn också. Ska läsa lite bloggar nu och sen knoppa, uppdaterar mer imorn när jag vaknar är ju ledig som sagt puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards