emmeloj

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie - 15 april 2010 16:15

Åh en sådan underbar dag, hade sovmorgon till 11.10 idag. Dagen började med ett gympass med jossan, super skönt! Sen fick vi börja svenskan tidigare eftersom att datakunskapen var inställd idag och imorn, och imorn har vi igentligen svenska och datakunskap men då fick vi en hemma uppgift i svenskan som vi ska göra så vi är lediga imorn! Nu har jag precis kommit hem och tagit farväl av min underbara vän som åker till thailand på lördag! Imorn kommer nog kim till mig också om han inte kommer på lördag, myspys. Nej nu ska jag laga mat, hörs!


  

;(

Av Emelie - 14 april 2010 21:09

Har suttit framför tvn nu sen jag kom hem, skapligt trött är jag och tänker nog gå och sova snart. Imorn har vi sovmorgon till 11.10 så kan gå upp vid 8 iaf, engelskan var tydligen inställd imorn! Orkar helt ärligt inte skriva nåt mer idag, orkar knappt hålla ögonen öppna. Ska messa kim och skriva godnatt, kommer slockna som en gris .. Natti!

 

  

slänger upp en bild, bloggen ser förjävla tråkig ut.

världens sötaste unge och tråkiga jag, bye!

Av Emelie - 14 april 2010 17:00

Helt jävla sjukt vad folk är rubbade i skallen, små jävla 94or som jag snart knäcker nacken på. Är så jävla förbannad och ledsen så jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till, snart orkar jag inte mer .. jag ska få tag på dom nu helt ärligt.

 

Av Emelie - 13 april 2010 21:00

Har precis kollat på dating in the dark och käkat havregryns gröt. Nu blir det mer tv, dh och cougar town. Uppdaterar mer imorn, natti!

 

 

Av Emelie - 13 april 2010 16:46

Denna dag kan man snacka om, är helt slut efter en heldag med bara frisörlektioner som dessutom är 3 timmar långa. Kom hem för en stund sen, har suttit mycket ute i solen idag helt underbart, nu är väl ändå sommarn påväg? Idag på första lektionen slingade vi våra herr dockor och fönade och på andra lektionen klippte vi klart våra dam dockor, blev dock inte klar .. Jag är sjukt trött och funderar på att lägga mig och vila. Imorn blir det lunch i bcjf innan skolan börjar, kanske en glass till efterrätt. Nej nu ska jag läsa lite andra bloggar, hörs!

 

 

Av Emelie - 12 april 2010 21:54

Kom precis hem från stallet, blev en mysig kväll där idag. Kom hem från skolan runt halv 6 idag, tågen var försenade så det blev lite senare hemkomst. Skolan har gått bra idag, klippte på båda frisörlektionerna (lika längder) på dam dockan och så klippte vi klart våran herr docka (klassisk herr frisyr). Dagen rullade på i sin takt och sista lektionen hade vi matte. Nu på kvällskvisten red jag och syster en sväng, riktigt mysigt. Ska gå och duscha och sen sova nu. Uppdaterar mer imorn, godnatt!

 

Av Emelie - 12 april 2010 06:17

åh fyfan så trött jag är, sitter och väntar på att gå till bussen nu. Gott med lite frulle hos jossan sen, ska bara platta håret och ta på mig en tjock tröja. Det var allt jag hade och säga nu, uppdaterar mer senare.


Av Emelie - 11 april 2010 21:29

Har inte hunnit uppdatera någonting idag, internet har varit av hela dagen eftersom pappa har mixtrat med elen och satt upp gipsskivor i hallen. I morse hann jag inte mer än att gå upp, klä på mig och äta frukost lite fort innan det var dags att sätta sig i bilen till stallet. Kom hem runt halv 6 och lagade käk. Nu har pappa fått igång internet iaf men om nån timma är det även dags för att sova.

 

Imorn är det skola igen, börjar 09.35 så ska hem till jossan först och käka frulle sen får vi skjuss till skolan av robin. Har frisörlektioner på förmiddan och matte sista lektionen, lång dag vill jag säga .. slutar 15.45 Nu ska jag dricka upp mitt te och sen gör mig klar för sängen. Hörs imorn!


Ovido - Quiz & Flashcards