emmeloj

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Emelie - 6 februari 2011 20:50


  • Jag är otroligt sällskaps sjuk och ringer till folk stup i kvarten om jag inte har någon i närheten.
  • Jag älskar kina mat!
  • Jag har ridit och haft häst sen jag var 3 år.
  • Jag går på HTS gymnasiet i järfälla och läser till frisör.
  • Jag har piercat mig i naveln, tungan, över och underläppen och tatuerade mig när jag var 16 år.
  • Jag har fobi för insekter och är livrädd för höga höjder.
  • Det absolut bästa jag vet är oboy!
  • Min bästa vän heter Josefine.
  • Jag har bott på sju olika ställen och gått i sex olika skolor.
  • Jag blir lätt ledsen.

-

Av Emelie - 6 februari 2011 20:46

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 - Min bästa vän
Dag 3 - Det här har jag svårt för
Dag 4 - Det bästa jag vet
Dag 5 - Något jag älskar
Dag 6 - Så här ser jag på mig själv
Dag 7 - 5 saker som gör mig ledsen
Dag 8 - 5 saker som gör mig glad
Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Mina föräldrar
Dag 11 - En sak jag hatar
Dag 12 - Min favorit årstid

Dag 13 - En person jag vill träffa just nu

Ovido - Quiz & Flashcards