emmeloj

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Emelie - 8 februari 2011 13:19

    Vaniljyoghurt

    Start/Müsli

    Björnbär.


Av Emelie - 8 februari 2011 10:41

Jag har väldigt svårt för att fatta beslut, får genast beslutsångest och ser hellre att andra gör det åt mig vid vissa tillfällen, alltså inte alltid.

Jag har också svårt för att hålla mig för skratt och detsamma gäller gråt, man kan säga att jag är en väldigt känslosam person.


Fick mess av min frisörlärare i morse om att både formgivningen och kundpasset var inställt idag alltså var det lika bra att jag stannade hemma idag också. Är fortfarande febrig och snoret bara rinner. Yepp så är det, sitter framför tvn och kollar på disney channel med ett glas oboy i handen. Har inte riktigt krafter till att göra något annat så soffan/sängen får bli min kompis idag igen.

Ovido - Quiz & Flashcards