emmeloj

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää!

Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garderob jäveln och se vad som ska med i väskan tills imorn, blir iallafall en mysdag tillsammans med jossan sen en hel grym kväll! Nu ska jag hoppa i min mjukisdress och kolla klart på halv åtta hos mig!

Av Emelie - 24 februari 2011 08:55

Sitter för tillfället hemma hos jossan och ska snart iväg till praktiken.

Löshåret skulle vi ha satt i idag men det kunde inte levereras den här veckan så det blir nästa vecka på lovet istället. Hur som helst så blir det en lugn dag idag sen ska jag hem och ladda inför morgondagen.

Ovido - Quiz & Flashcards