emmeloj

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Emelie - 12 november 2010 17:12

hej, jag är förvånad över att veckan har gått så fort det är redan fredag och jag har trott nästan hela dagen att det har varit onsdag typ. Jag är svin trött och har inte så mycket att skriva om. Idag började vi vid halv 9 och hade samhällskunskap, efter det gick jag, jossan och bea och gymmade. På lunchen åt jag en macka och efter det hade vi frisör och arbetsmiljö. Slutade vid 2 tiden och åkte hem.


Glömde uppdatera igår när jag kom hem från praktiken men nu har jag ny färgat hår och det ser mycket bättre ut och det är en jämn färg i hela håret.


Vad jag fick göra igår på praktiken:

Schamponera/skölja ur färg

Blanda färg och blekning

Föna och styla

diska/sopa


Slutade praktiken vid 3 och då gick jag över till jossans salong där jag fick håret färgat och fixat.


Ovido - Quiz & Flashcards