emmeloj

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Emelie - 16 november 2010 17:57

Jäklar vad trött jag är, det är så extremt så jag somnar framför datorn snart men jag ska fatta mig kort. Igår hade vi bara en lektion och fick nya scheman, det nya är inte mycket bättre än det gamla förutom att vi slutar 11.50 på måndagar och slutar en aningens tidigare vissa dagar. Idag började vi halv 9 och började dagen med fomgivnings kursen där  vi färgar in och klipper våra dam dockor som vi vill. Efter formgivningen och lunchen hade vi svenska där vi började kolla på "Romeo & Juliet" som jag verkligen trodde skulle vara en riktigt bra film med tanke på att Leonardo Dicaprio spelar med i den som en utav huvudrollerna, hel kass film iallafall. Sista lektionen hade vi kundpass och jag fick som jag visste en kund, en liten trevlig och söt tant och det gick bra. Blekte slingor i mössa på henne sen fick jag hjälp med att färga och noppa ögonbrynen på henne av bea och även hjälp med klippningen av läraren. Vid 20 i 4 fick vi sluta och i bålsta mötte jag upp pappa.


Imorn börjar vi kl.12 och slutar 15.20, men nu ska jag fortsätta kolla på tv så uppdaterar mer imorn.




Ovido - Quiz & Flashcards