emmeloj

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Emelie - 29 november 2010 15:53

Dagen började med att kliva upp redan vid halv 6. Tog bussen mot bålsta kl.7 som tyvärr var 10 minuter försenad och när bussen väl kom var det på håret att vi åkte ner i diket .. I skolan hade vi bara en frisörlektion där vi färgade in tre olika toffsar en som var 100% vitandel och två stycken med ca. 50% vitandel för att sen se hur bra färgerna täckte. Vi gjorde också nåra upgifter där vi skulle skriva ner recept på hur vi färgade olika kunder osv. Vi fick sluta vi 11 tiden och då gick jag, jossan och angela till centrum och kollade lite sen tog jag och jossan tåget till bålsta. Vi åkte hem till jossan och lunchade och kollade på Toy story 3, helt okej film men den första är bättre. Mamma kom och hämtade mig vid 3 någon gång och nu är jag hemma.


Nu ska jag sätta mig och kolla på tv, uppdaterar mer senare.


Ovido - Quiz & Flashcards