emmeloj

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

tidsfördriv

Av Emelie - 4 januari 2011 15:55

Vad heter han: Kim

Vad har han för ögonfärg?: Blåa                  
Har han färgat håret nån gång: nån enstaka gång kanske
Har han klippt sig någon gång: ja
Har han piercat sig: det tror jag inte
Dricker han: ja
Röker han: ja
Vad har han för mobil: sony ericsson
Vad vill han bli när han blir stor: öhm, svetsare eller polis?
Vad har han för färg i sitt rum: grönt
Har han någon/några systrar: två små systrar
Har han någon/några bröder: två små bröder och en stor
Vad är hans favoritmat?: grillat eller nåt skulle jag tippa på
Vilken mat hatar han?: han tycker om allt, haha

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: antagligen spara pengar eller köpa det han ville

Vad heter hans pappa och mamma: Patrik men också johan, Marie

Har han bråkat med nån någon gång: ja
Vad brukar han göra på helgerna: vara med polare eller mig
Vad har han för musiksmak: olika men inte så bra, haha
Hur/var träffades ni första gången?:  vi träffades genom en vän där jag bor

Hur gamla var ni då: jag var 13 och han var 14

Vad påminner dig om honom: nästan allt

Vad var det första han sa till dig: oj det kommer jag inte ihåg

Vad var det första du sa till han: ?

Vad brukar ni oftast skicka sms om: allt möjligt
Är han beroende av något?: sin dator, sitt snus och kaffe, hahah 

Vad kallar du han: olika, älskling för det mesta
Vad kallar han dig: samma som ovanför
Hur länge har ni vart tillsammans: snart 4 och ett halv år 
När fyller han år: 22 juli

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: underbar, älskad, bara min

Vilket år är han född: 1992
Gillar du han?: nej jag älskar honom

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards