emmeloj

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Tisdag

Av Emelie - 2 november 2010 18:15

Hej och gokväll!

Har precis gjort i ordning käk till familjen och snart kommer även mormor och morbror. Igår var jag och jossan i stan, jag köpte ett par leggins från gina och fick även en jätte fin bh av jossan i för tidig födelsedgspresent SÖTNOS! Jossan fick hem en plånbok och ett par gula converse, dom var så fruktansvärt snygga så jag dog nästan lite. Efter stan åkte var och en hem till sig men halvägs hem med bussen så kände jag att jag lika gärna kunde ha varit kvar hemma hos jossan så det var bara att åka hem byt om och ta nästa buss tillbaks. Hemma hos jossan gjorde vi mat och sen gick vi hem till amanda där en trevlig vin kväll väntade. Vid 12 tiden gick vi hem till jossan och la oss.


Idag väckte jossan mig runt 20 i 11 och då gick vi upp och fixade oss. Jossan bjöd mig på kina buffe på lucky house, perfekt frukost. Efter det gick vi till bcjf där vi träffade mamma som jobbade, vi träffde även marre och robin och tog en fika med dom. Vid halv 3 så slutade mamma och då passade jag på att åka hem med henne. Imorn ska jag, jossan och amanda hitta på något, ska nog hem till amanda bara och så hoppas jag att det jag beställde i fredags kommer imorn!


Nu ska jag också gå och försöka få i mig lite mat, heido!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards