emmeloj

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

måndag

Av Emelie - 8 november 2010 19:03

Har precis käkat mat och nyligen kommit hem från Theres.

Började dagen med att gå upp kl.6 och fixa mig inför skolan (resursdagen) men när vi kom till skolan vid 9 tiden var tydligen inte omprovs tiden först vid kl.2 och jag orkade inte sitta i skolan så länge för att göra ett prov så jag åkte hem istället. Hemma träffade jag Theres som frågade ifall jag ville följa med till hennes stall och det gjorde jag, vi gick dit och även hem som är ett par km att gå. Var helt slut efter hemfärden från stallet då jag fick dra vagnen med världens tjockaste 4 månaders bebis i men också en av dom sötaste så jag var nöjd. Följde med Theres och lilla Theo hem till deras nya lägenhet och den var fin, hjälpte till att laga käk tills Peter kom hem sen kom pappa och hämtde mig en halvtimma senare. Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en dusch och lägga mig i soffan eller läsa några rader ur en bok som jag ännu inte har läst klart. Ska iallafall slita mig från datorn och lösa det, heido.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards