emmeloj

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie - 2 november 2010 18:15

Hej och gokväll!

Har precis gjort i ordning käk till familjen och snart kommer även mormor och morbror. Igår var jag och jossan i stan, jag köpte ett par leggins från gina och fick även en jätte fin bh av jossan i för tidig födelsedgspresent SÖTNOS! Jossan fick hem en plånbok och ett par gula converse, dom var så fruktansvärt snygga så jag dog nästan lite. Efter stan åkte var och en hem till sig men halvägs hem med bussen så kände jag att jag lika gärna kunde ha varit kvar hemma hos jossan så det var bara att åka hem byt om och ta nästa buss tillbaks. Hemma hos jossan gjorde vi mat och sen gick vi hem till amanda där en trevlig vin kväll väntade. Vid 12 tiden gick vi hem till jossan och la oss.


Idag väckte jossan mig runt 20 i 11 och då gick vi upp och fixade oss. Jossan bjöd mig på kina buffe på lucky house, perfekt frukost. Efter det gick vi till bcjf där vi träffade mamma som jobbade, vi träffde även marre och robin och tog en fika med dom. Vid halv 3 så slutade mamma och då passade jag på att åka hem med henne. Imorn ska jag, jossan och amanda hitta på något, ska nog hem till amanda bara och så hoppas jag att det jag beställde i fredags kommer imorn!


Nu ska jag också gå och försöka få i mig lite mat, heido!

Av Emelie - 1 november 2010 08:31

Jag kan inte somna om och det irriterar mig nåt så fruktansvärt mycket, nu när vi äntligen har lov så går det inte att sova! Nåväl, får väl ta och äta frukost och fixa mig tills jag ska åka in till stan då.  

Ovido - Quiz & Flashcards