emmeloj

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Emelie - 5 december 2010 17:08

Hej! Jag har inte tagit mig den tiden jag behövt till att uppdatera men nu är det på tiden att jag gör det.

I fredags fyllde jag år, fick mig en riktigt fin överaskning inne på bowlinghallen i bålsta där dom närmaste vännerna och släktingar väntade på mig. Vi åt middag, bowlade och drack en del och det var riktigt roligt tills det att vi skulle upp till tåget men vi kom inte mycket längre och precis utanför bowlinghallen hände det en massa som fick min födelsedag till att bli ett kaos istället. Nog med det, jag är glad för den delen som blev lyckad och vilka underbara vänner och vilken underbar familj jag har, tack!


Den bestående delen av helgen och veckan har jag tillbringat med min älskling kim. Vi har för det mesta tagit det lugnt och jag har gått i skolan.

Nu är det föresten i princip bara två veckor kvar till jul lovet och det känns super, längtar massor efter julafton och det kanske till och med blir så att jag för första gången inte firar jul hemma utan hemma hos kim och alla och det skulle vara super trevligt men det får vi prata mer om.


Imorn är jag ledig också, får se om jag orkar ta mig någon stans eller om jag bara stannar hemma. Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv så skriver mer senare eller imorn, heeeeido!

Ovido - Quiz & Flashcards