emmeloj

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Emelie - 27 december 2010 22:49

Säng liggandes har jag fått varit hela dagen. Har blivit sjuk tyvärr, kalas ont i halsen/öronen, hostar och snyter mig varannan minut ungefär. Inget som stör mig så mycket bara det att det är så förbannat trist att ligga hemma hela dagarna och bara glo! Sitter för tillfället framför tvn och kollar på Pirates of the Caribbean, alla ligger och sover förutom jag och det suger också. På fredag hoppas jag att jag har frisknat till annars tar jag min sprit och hoppas på att den gör nån verkan på mitt halsont för då smäller det utav bara den och så firar vi det underbara året vi har haft och det kommande 2011 som bara kan bli bättre!

Nu säger jag tack och hej för idag, ska kolla klart på filmen och sedan ta min nattsömn, det behövs.

  

Ovido - Quiz & Flashcards