emmeloj

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Emelie - 20 december 2010 19:34

Sitter framför datorn och tvn samtidigt men framförallt letar jag efter bra pogram på tvn. Hade en lektion idag som bestod av prov i frisör, dock hade jag inte pluggat så det gick inte nå vidare bra, skyller inte på något annat än mig själv. Slutade efter provet och då åkte jag och jossan till bålsta och lunchade på lucky house. Efter lunchen åkte vi hem till henne och färgade mitt hår samt la i en lila toning denna gång efter det att jag hade färgat med en röd färg. Resultatet blev väl helt okej bara lite mörkt av toningen men jag hoppas verkligen att den sköljs ur mer så jag får tillbaks en mer ljusare ton. Vi bastade och hade det trevligt sen åkte jag hem halv 5. Btw så är det bara två ynka dagar kvar tills jag får loooov!


Nu ska jag iallafall ta och flippa på tv dosan och se vad jag hittar, have a nice evening.

Ovido - Quiz & Flashcards