emmeloj

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Emelie - 9 december 2010 16:48

Hej&hå!

Åkte till praktiken i morse, började vid tio och det var lika bra att jag åkte dit med tanke på att jag var hemma förra veckan. Fick dock inte så mycket gjort, klippte jossan och sen vid halv två åkte jag in till vårdcentralen för att ta prover. Jag har urinvägsinflamation och har problem med det så nu äter jag penicillin. Nu har jag nyligen kommit hem och väntar på maten sen ska jag sätta mig ner och kolla på en film.

Imorn är det redan fredag och helg igen, gud så skönt att veckorn går så fort nu när det snart är lov! På lördag ska jag till enköping men sen har jag nog inga fler planer inför resten av helgen, saknar redan kim men tror han ska göra någonting annat i denna helg. Nu ska jag linda om min stackars tumme som är halvt förlamad, hej!

Ovido - Quiz & Flashcards