emmeloj

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Emelie - 16 december 2010 18:59

Godkväll!


Idag vaknade jag vid 7 tiden, har haft praktik sen 9 och slutade vid 5 någon gång. Jag har inte gjort så mycket på salongen bara små saker och schamponerat kunder. Imorn är det helg igen och en vecka kvar till julafton, dessvärre blir det nog inte så att jag firar jul uppe hos kim så som jag hade hoppats på och om jag ska vara ärlig så är jag inte så förtjust i att fira jul hemma nu när jag har hört att det verkligen firas jul där uppe hos kim och alla. Här hemma blir det ingen gran, inga julklappar och troligtvis bara jag och vi tre andra i familjen. Vill ha en riktig jul så som man hade när man var liten. Nåväl .. ska gå och ta min sista tablett nu och sen kolla på tv. Uppdaterar imorn igen!

Ovido - Quiz & Flashcards