emmeloj

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Emelie - 21 mars 2010 20:39

Jag vet inte vart jag ville komma med detta inlägg. Men ibland blir jag så känslig såhär på kvällen, då måste jag bara få skriva av mig. Jag är bara så otroligt lycklig över att få ha träffat min underbara Kim, det är helt fantastiskt att jag får känna detta med honom. Han är min bästa vän, den person jag vill leva mitt liv med, den person jag vill gå igenom bra och dåliga tider med, den person jag vill ska bli far åt mina blivande barn. Han är allt jag någonsin kunnat önska mig. Jag kunde inte ha hittat bättre, han är helt fantastiskt.
Jag älskar dig något otroligt, det vet du. ♥

Av Emelie - 21 mars 2010 18:27

Sitter och leker med lea och tar det lungt. Imorn börjar praktiken igen, hoppas jag får mer och göra den här veckan. Kim och jag ska kanske kolla film senare, det blir nog Taken. Igår satt jag uppe och kollade på tv hela kvällen/natten medans kim spelade cs cup men sen myste vi. Btw så trodde jag verkligen att våren var på gång men nu snöar det för fullt igen, det är typ en halv meter snö ute igen .. usch vad trött jag blir!

 

puss ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards