emmeloj

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Emelie - 23 mars 2010 16:28

hej, kom hem från praktiken för ungefär en halvtimma sen. Har haft ont i huvudet idag och kännt mig hängig och det blev ju inte bättre för att det snöade som sjutton idag igen. Anyway så vaknade jag bredvid min älskling idag igen, underbart! Gick upp runt 7 och fixade mig och sa hejdå till alla här hemma som sitter på ett plan påväg till thailand just nu, hoppas dom får det kanon där nu! Praktiken har varit lite små seg idag men det kan bero på min enorma huvudvärk. Idag kommer även christopher hit och lagar mat, riktigt trevligt faktist. Men nu ska jag gå och hoppa på kim för han sitter ju förstås vid datorn där nere, men ska försöka få honom att kolla på film med mig sen!

 

puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards