emmeloj

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Emelie - 31 mars 2010 21:54

Ja så skönt att det är lov snart, sista dagen imorn. Kom nyss hem, har varit med pappsen på bowlingen, långtråkigt men hade syster med mig så slapp sitta själv. Jag saknar kim sjukt mycket, vill träffa honom! Jag är cp trött också ska faktist sova snart men först ska jag ladda in lite låtar på mobilen. Har inte mycket mer att berätta just idag, hörs imorn igen, godnatt puss!

 

Av Emelie - 31 mars 2010 16:19

Tjenix, kom hem för ett tag sen och nu väntar jag på att maten ska bli klar. Slutade 13.15 idag och sen drog jag och jossan in till jakan och shoppade, trodde verkligen inte att jag hade fått mina pengar eftersom dom åker in på mammas konto först och så får jag dom en dag senare men jag hade tydligen fått dom och jag blev förstås överlycklig eftersom att jag kunde köpa en skinnjacka då! Köpte även en liten väska och strumpbyxor (y)


jackan är dock mycket snyggare på!

 

  


  

Av Emelie - 31 mars 2010 09:06

Har knappt tid för att skriva måste kila till bussen, börjar 11.45 idag men innan det ska jag och jossan käka lunch. Uppdaterar mer när jag kommer hem ska borsta gaddarna nu puss!

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards