emmeloj

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Emelie - 28 mars 2010 21:53

Nu är jag super duper trött, har varit i stallet nu på kvällskvisten och longerat hästen. Kommer få sova själv inatt och det kommer kännas konstigt apropå att jag har sovit med kim i över två veckor nu, tycker inte alls om att sova själv .. vill ha min älskling bredvid mig! Hur som helst så ska jag nog gå och borsta gaddarna och lägga mig i sängen. Imorn är det även skola, inte skoj men går dock fyra dagar sen är det lov! Fy bubblan vad skönt.

  

Godnatt puss!

 

 

Av Emelie - 28 mars 2010 17:12

Kom hem för ett tag sen, har precis käkat tacos och nu ska jag iväg till stallet. Vaknade upp bredvid min älskade kim idag, helt underbart mysigt. Låg vaken ett tag för att jag inte kunde somna om och för att mammsen och dom var påväg. I fredags åkte vi hem till christopher i sala och tog det lugnt. Dom drack ett par öl och spelade, riktigt trevligt! Jag hade aldrig varit hemma hos totte så det var första gången. Igår åkte jag och älsklingen hem till heby igen, kim bjöd på mat och så köpte vi lite chips och grejer. Myste i soffan hela kvällen tills klockan blev runt 4. Dom här två veckorna har varit helt sjukt mysiga, jag har fått umgåtts med kim och bara varit och det är helt underbart. Jag har världens underbaraste pojkvän!

 

puss ♥

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards