emmeloj

Direktlänk till inlägg 12 december 2010

söndag

Av Emelie - 12 december 2010 16:00

God eftermiddag.

Usch, vad jag känner mig lat. Just nu sitter jag hemma själv medans resten av familjen är i stallet och pappa har jag ingen aning om. Själv skulle jag behöva plugga men har ingen ork för 5 ören så jag skippar det just för tillfället och ser efter om det löser sig om ett tag igen. Har suttit framför denna jäkla dator nu i flera timmar istället, loggar in och ut från dessa sidor för att jag inte har någonting bättre för mig. Har suttit med inpackning i mitt hår nu i några timmar också så ska ta och skölja ur det. Morfar var förbi med en prinsess tårta och ett litet paket förut också eftersom att han inte var med på min födelsedag så fick pengar och en söt mugg där det står någonting om frisörer på. Ska väl hoppa in i duschen nu sen ska jag försöka mig på att läsa lite ur frisörboken.

Dom här vore inte helt fel att få i julklapp, har velat ha dom sen första gången jag såg dom. Tretorn stövlar "Malin baryard", helt underbara.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards