emmeloj

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

lista

Av Emelie - 29 december 2010 14:17

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
fyllt 18.

Höll du några av dina nyårslöften?
har inte haft nåra

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja

Dog någon som stod dig nära?
ja, en gammal vän.

Vilka länder besökte du?
inga.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
förlova mig, åka utomlands tillsammans med kim och vänner.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
23 okt, 3 dec, 24 dec


Vad var din största framgång 2010?
ingen som helst aning.

Största misstaget?
köpte helt onödiga saker som inte kom till användning typ.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld, fått problem med ryggen, foten och knät.


Bästa köpet?
systemkamera, dock köpte pappa den åt mig.


Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, godis och kläder gissar jag på.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
massor har fått mig på gott humör, min familj, kim och mina vänner gör mig till den jag är.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?

B.o.b ft Hayley Williams-Airplanes, Daniel Adams-Ray-Gubben i lådan, Oskar linnros (olika låtar) och massor med andra låtar som jag inte orkar skriva ner.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.

Vad önskar du att du gjort mer?
sparat pengar, skaffat jobb och gjort mer av vissa dagar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning

Hur tillbringade du julen?
Med mina underbara svärföräldra med släckt och världens finaste pojkvän!

Blev du kär i år?
nej, har den bästa.

Favoritprogram på TV?
Ga, Dh, Ct, The hills

Bästa boken du läste i år?

kommer inte ihåg.

Största musikaliska upptäckten?
Oskar linnros och Daniel Adams-Ray!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
pengar och att alla fina vänner och släcktingar var med på min födelsedag.

Något du önskade dig men inte fick?
jag är nöjd som det blev, behöver inte en massa presenter.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Fick en fin överaskning av alla mina vänner och släcktingar, åt och drack lite på bowlroom i bålsta, dock blev det ingen utgång som vi planerade efteråt.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
långt hår, jobb och bättre lärare i skolan.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
normal, som alltid.

Vad fick dig att må bra?
familjen, vännerna och kim.

Vem saknade du?
saknar alla hela tiden, speciellt kim när vi är bort från varandra.

Den bästa nya människan du träffade?
oj den var svår, minns faktist inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

!

Av Emelie - 5 mars 2011 21:50

Okej jag har bestämt mig, jag byter blogg helt och hållet.

Av Emelie - 27 februari 2011 22:34

http://justanotherblogg.devote.se Jag vet inte riktigt om jag ska byta blogg, känns delvis lite onödigt men samtidigt så skulle det va roligt att testa. ...

Av Emelie - 27 februari 2011 11:25

sitter nyvaken i soffan och ska snart smälla i mig nån macka. Kom hem igår från mormor efter att ha varit ute på kvällen/natten och sen hamnat hemma hos henne på något konstigt vänster. Fredagen var helt kaotisk, jag förstår fortfarande ingenting o...

-

Av Emelie - 25 februari 2011 07:38

Av Emelie - 24 februari 2011 19:43

Sitter och fryser som aldrig förr, blöääööää! Denna dag har bestått av en lugn dag på praktiken och imorn får vi äntligen lov, underbart! Ska alltså hem till jossan imorn och äta middag samt gå ut och parta på kvällen. Nu ska jag kolla igenom garde...

Ovido - Quiz & Flashcards